Farmáři

Frujo představuje nové vánoční příchutě pro vaše mléčné výrobky

30. 10. 2021
V

ěděli jste, že během loňského roku, který významně zasáhl koronavirus, stoupla spotřeba mléka a mléčných výrobků na historicky nejvyšší úroveň? Je to důkaz toho, že Češi na mléčné výrobky nedají dopustit.


Pokud chcete, aby se zvýšil zájem lidí i o vaše mléčné výrobky, neměly by vaší pozornosti uniknout nové příchutě značky Frujo, které voní a chutnají jako nekrásnější svátky v roce – Vánoce.

Aby vaše mléčné výrobky chutnali ještě lépe

Farmáři, kteří chtějí svým mléčným výrobkům dodat nezaměnitelnou chuť, nedají dopustit na firmu Frujo, jež se primárně specializuje na ovocné, zeleninové a neovocné komponenty určené pro mlékárenský průmysl. Pokud tedy vaši zákazníci volají po jahodových, brusinkových, meruňkových, čokoládových nebo třeba vanilkových jogurtech, jste se značkou Frujo na správné adrese.

Frujo neustále představuje nové příchutě

Značka Frujo však nezůstává jen u osvědčených klasik, ale každoročně představuje nové příchutě, které jsou skvělým způsobem, jak zaujmout stávající i nové zákazníky. V loňském roce například přišla s novinkou v podobě příchutě šípku a jahody s vitamínem D. Na jaké novinky se můžete těšit letos?

Tři vánoční příchutě


Jen málokteré vůně a chutě jsou s Vánocemi spojeny tak jako vůně čerstvě upečených medových perníčků, skořice a vaječného likéru. Asi už správně tušíte, že Frujo nabízí nové příchutě právě v podobě medového perníku, švestky – skořice a vaječného likéru.
Dodejte svým mléčným výrobkům se značkou Frujo výjimečnou chuť díky vánočním příchutím, kterých se vaši zákazníci nebudou moci nabažit.

FRUJO.CZ !


Podobné články

Komentáře